A szombati két gyorsasági szakaszt Vincze Ferenc és Percze Nándor nyerte, ezzel 27 másodpercre növelték előnyüket Turán Frigyes és Farnadi Ágnes előtt. A harmadik helyen Hadik András és Kertész Krisztián várja az utolsó három szakaszt, mivel Velenczei Ádámék defektet kaptak.
Vincze Ferenc (1. hely): „Kalandos volt egy picit. A Cered az nem, ott próbáltunk jó íveken jönni és nem túlhevíteni a gumit. Ez hellyel közzel sikerült, bár a guminyomást nem jól engedtem vissza a rajt előtt és a végén megmértük, és túlságosan felment a nyomás. Kicsit próbálok most alacsonyabb nyomással indulni. A Szorospatakot túl kellene élnünk, mert vannak olyan kanyarok amelyeken el van terítve a kavics, amit nem tudom, hogyan került oda, mert tegnap nem volt olyan. A belső padkavédő táblák is jobban be vannak húzva az útra, mint ahogy számítottunk rá és ahogy a pályabejáráson volt. Ez így nagyon veszélyes volt, emiatt be is csúsztunk két kerékkel egy árokba, de szerencsére nem volt ott semmi és ki tudtunk jönni. Időben nem veszítettünk sokat, csak félelmetes volt, remélem nem lesz ilyen a következő körben. Az előnyünk 27 másodperc, ezt nem akarjuk már túlzottan növelni, az a cél, hogy ezt megtartsuk.”
Turán Frigyes (2. hely): „Értem a nézőket, hogy szeretnek szurkolni, de ez így nem jó. Két kanyar fel lett szórva, és beljebb került a padkavédelem. Ferinek is sztorija volt, nekünk is, ráadásul ez egy ötödikes, nagyon gyors kanyar, úgyhogy nekünk nem sokon múlt, hogy nem értünk be ide a szervizparkba. Felelőtlen viselkedés volt, ezzel most csalódást okoztak a nézők. Ráadásul utána két-három kilométerrel kaptunk egy defektet is. Nem tudtam, hogy Feriéknek gondja van, ezért csodálkoztam is, nem kaptunk túl sokat. Az első gyorsasági jó volt, bár nem keményítettük eléggé vissza az autót, így egy kicsi orrtolással küszködtünk, de az alapvetően rendben volt.”
Hadik András (3. hely): „Tegnap a negyedik helyet akartuk tartani. Ádám defektje után most úgy vagyunk vele, hogy akkor legyünk már harmadikak. Megpróbáljuk ezt tartani a következő három gyorsaságin.”
Német Gábor (4. hely): „A Ceredi szakasz tetszett, közepes keverékkel mentünk és féltem, hogy a végére elfogy, ezért próbáltam beosztani, emiatt egy picit óvatosabbak is voltunk a kelleténél. Most majd kitaláljuk, hogy mit tudunk állítani az autón, hátha tudunk egy picit gyorsulni. A Szorospatak nagyon nehéz volt, helyenként nagyon saras volt, de próbáltunk ésszel jönni.”
László Martin (6. hely): Most már kezd alakulni, Cered kifejezetten tetszett, az nagyon jó pálya. Szorospatakot nem találom el, kellene egy olyan lendület, hogy sietni kell, de az sajnos nincs meg, mert tegnap elrontottuk. A lassítókkal egy picit nehéz, mert műanyag dobozok, nincs bennük semmi, nem az van, hogy átmegyünk rajta, hanem éppen megmozdítjuk. Így egy picit nehéz tiszta fejjel versenyezni, hogy annyira lassan érek oda, hogy hozzá ne érjek, és a végén azt mondják, hogy kettőt hozzáértem.
Bodolai László (kiesett): „Beestünk egy mély árokba, ahogy befordultunk a szűk részre. Nagyon lassan becsúszott a hátulja és nem tudtunk kijönni, a Rescue szedett ki, úgyhogy mi végeztünk.”
Határ Attila (Peugeot Kupa 1. hely): „Cereden jól átszaladtunk. Azt a pályát nagyon szeretem, nagyon tudom, mivel itt lakok, de nem tudok rajta egy jót menni. Most is szenvedtem rajta, orrtolós volt, de már tudtam azt is figyelni, hogy a kocsi mit csinál. Picit állítottunk rajta, megpróbáljuk, hátha jobb lesz. Almás az meg olyan amilyen, saras, kihordásos, gödrös, figyelni kell rajta, észnél kell lenni, de jó volt, nagy bajunk nem volt ott sem, úgyhogy eddig minden tökéletes. Az időre figyelünk, de ha valaki jobbat megy egy gyorsaságin, ám legyen, a lényeg az, hogy a végére maradjon előny, mi pedig egyre jobban összeszokjunk az autóval.”