A Salgó Rally első három gyorsaságija után összetettben Vincze Ferenc és Percze Nándor 13.3 másodperc előnnyel áll az élen Turán Frigyes és Farnadi Ágnes előtt, a harmadik helyen Velenczei Ádám és Vánsza Zsolt 25.5 másodperc hátránnyal következik. Részletes eredmények itt elérhetők.
Vincze Ferenc (1. hely): Nagyon elégedett vagyok, a kettes gyorsaságin nagyon jó időt mentünk, de belülről nagyon rossz volt az érzés. Az első és a harmadik szakaszon, Mátrakeresztesen és Vizsláson a nagyon jó minőségű aszfalton jól éreztük magunkat. Egy picit mellémentünk a beállításokkal, mert nem tudtunk ilyen dobálós pályán tesztelni. Szerintem a kocsi tudja, csak meg kell találnunk azt a beállítást, hogy ott is picit komfortosabb legyen, mert ahogy mondtam, időre jó volt, de több kanyarban azt éreztük, hogy mindjárt beesünk, és mégsem éreztük, hogy annyira gyorsak lennénk. Most gondolkodunk a szervizben, hogy oda mit lehetne kitalálni. A gumikkal nagyon meg vagyok elégedve, sőt borzasztóan elégedett vagyok. Aggódtam, hogy milyen lesz a váltás, de eddig pozitív a tapasztalat. Látom, hogy sok néző van, jól esik a szurkolás, de az az igazság, hogy próbáltam az útra koncentrálni, így keveset tudtam felnézni.
Percze Nándor (1. hely): Jól érezzük magunkat, a Hankook gumik fantasztikusan viselkednek, mi is meglepődtünk rajta, hogy mennyire jók, ilyen rövid gyorsaságikon kiválóak. Talán a végére picit melegedtek, de kezelhető maradt az autó. A szűk, szoros dobálós gyorsaságira nem igazán megfelelő az autónk, de ott is nagyon jó időt jöttünk. Tudtuk, hogy nem lesz minden gyorsaságira ideális a beállításunk, de minden szakaszon gyorsabbak tudunk lenni. A 13 másodperces előny három gyors után tisztességes. Az elsőt és a harmadikat tudtuk, hogy jó lesz, a középső kicsit fekete ló nekünk, de működik, ez a lényeg.
Turán Frigyes (2. hely): Szerintem teljesen rendben van minden. Feri jól beletalált az erdőn, de hát ő erdész, ha ő nem találna át jól, az lenne a baj. Nem volt rossz a tempó, de Szorospatakon volt ahol elóvatoskodtuk, de nem gond. Igaz, nem biztos, hogy találok benne nyolcat, amennyit kaptunk. Az elsőben és a másodikban mindenképp benne volt az a pici, de nagyon örülök, hogy két Hankook-os versenyzőként vezetjük a versenyt. Az autó tökéletes, jó helyen teszteltünk, jó a stratégiánk, jó a beállításunk. A három tréning inkább megijesztésre volt elég, mert ott rosszabbak voltak a körülmények. Van ebben még tartalék, de örülünk a pozíciónknak.
Velenczei Ádám (3. hely): Küzdelmes volt, próbálunk majd magunkon is változtatni. Egy dolgot másképp csinálunk, szerintem attól mindeféleképp jobb lesz. Azt gondoltam, hogy jobban sikerül az első kör, de megyünk tovább, messze még a vége.
László Martin (10. hely):Nagyon szeretek a kemény gumival menni, de itt használhatatlan, úgy közlekedtünk mint egy driftautóval. Se megállni, se fordulni nem tudtam sehol, úgyhogy ezt sajnos nagyon benéztük. Az én döntésem volt, mindenki azt mondta, hogy ne, úgyhogy csak magamat hibáztathatom. Szert tettünk egy tetemes hátrányra, ami nem tudom behozható e, de megteszünk mindent. Most felrakjuk ugyanazt a gumit, mint a többiek, és sokat gyorsulunk.
Klausz Kristóf (7. hely): A tempónk jó, a szakaszeredményeink stabilak. Sajnos kaptunk két lassító hibát. Mindig nézem a tükröt lassító után, de nem láttam, hogy feldőlt volna, illetve az autón sincs nyoma, be kell rakni egy kamerát hátra, hogy legyen valamilyen bizonyítékunk. Motiváltak vagyunk, vissza akarjuk hozni ezt a hátrányt, nyomjuk tovább a második körben. Kicsit felhúztam magam a büntetéseken, de tulajdonképpen nem baj, mert plusz motivációt ad.
Hadik András (5. hely): Hát nem megyünk gyorsan, de nem is ez a cél, mert mi már mentünk eleget gyorsan az elmúlt években. Minden rendben van, a következő körre azért próbálunk kicsit gyorsulni, egy-két dolgon lehet, hogy változtatni kellene az autón, ezen még gondolkodok.
Határ Attila (Peugeot Kupa 1. hely): (A versenyző a nyilatkozat közben is szerelte az autót) Pici csapat vagyunk kis költségvetéssel, így a versenyzőknek is bele kell nyúlni az autóba. Szerencsére ez egy nagyon jól megépített autó, nem nagyon kell vele semmit csinálni, úgyhogy igazából csak nézegetjük, most éppen guminyomást állítottam. Vezetünk, de nyilván helyzeti előnyöm van, hogy én itt lakom, tehát a pályák nem voltak teljesen idegenek. A gumitaktikánk is teljesen más volt mint a többieké, én inkább arra mentem, hogy azonnali tapadásom legyen. Jól állunk, de nagyon hosszú még a verseny, ezt az előnyt be kellen tudni osztani, vagy megtartani. Ettől jobban egyelőre nem nagyon húznám, de persze lassabban nem akarok menni. Még jobban meg akarok ismerkedni az autóval, kellenek a kilométerek.
Bertalan Márton (Peugeot Kupa 2. hely): A terveknek megfelelően állunk, itt Attilával nem tudunk versenybe szállni, ő helyi lakos, nem is akarjuk vele felvenni a versenyt. Ezt az eredményt szeretnénk tartani, nekünk ez teljesen megfelelő. A pályák még jók, a Szorospatak biztos, hogy a második körben sokkal rosszabb lesz. A hangulat jó, sokan vannak, integetnek, ez így a második Salgómon is remek érzés.