Az első osztály Peugeot Kupájához hasonlóan a Historic értékelésben is salgótarjáni siker született, a BMW-vel versenyző Kreicsi Bálint és Lieszkovszky Gábor nyerte a versenyt. A dobogó második fokára Nagy Dávid és Nagy János állt fel, a harmadik helyen pedig Csukovics István és Kari végzett.
Kreicsi Bálint (1. hely): Mindenkinek az az álma, hogy otthon tudjon nyerni, ez most nekünk megadatott. Még fel kell dolgoznunk ezt az eredményt. Pár éve megyünk Historicban, próbálunk mindig Wirtmann Feriék után ott lenni, de ez nem mindig sikerül mert nagyon erős az élboly. Most is egy egész farkasfalkát kellett magunk mögött tartani, nagyon keményen küzdöttek a fiúk. Majdnem ki is engedtünk a végére, de aztán be kellett gyújtanunk a rakétákat újra, hogy meg tudjuk őrizni a pozíciónkat. Szerencsére sikerült, és a kocsi is kibírta. Első nap voltak elég komoly műszaki gondjaink, de nagyon jó a csapatunk és elhárítottak mindent. A pályák jók voltak, változatosak, és én szeretem is ha nehezek. A somlyói gyorsasági embert próbáló volt, nem biztos, hogy megérte kimenni, viszont jól esett rá a következő etap, így mindent összevetve nagyon élveztük az egész versenyt.
Nagy Dávid (2. hely): Borzasztóan elfáradtam, hosszú verseny volt, nekem talán ez volt az eddigi legnehezebb versenyem. A második nap kifejezetten húzós volt. Cereden nagyon nehezen találtam le, ott harmadjára tudtam lejönni úgy ahogy értelmesnek gondoltuk. A szorospataki az nagyon szuper volt már, és így sikerült abszolút második helyen végezni és megnyerni az E korcsoportot illetve az E5 géposztályt. Az autó szuper volt, ezt köszönöm Balatony Árpinak és Flúg Zolinak, rettentő jó autót kaptunk. Édesapám navigál aki szenzációs volt a hétvégén, minden tiszteletem az övé, hogy ezt végig tudta csinálni. A szervizes fiúk is mindenhol ott voltak, lesték minden kívánságunkat, nagyon szuper volt.
Csukovics István (3. hely): Benne van a munka, és hála Istennek sikerült a dobogón célba érni. Volt egy kis probléma, ha az nincs, akkor a második hely is elérhető lett volna, egy lassító hiba 10 másodpercünkbe került. Nagyot vívtunk Nagy Dávidékkal, de itt vagyunk, ez a lényeg. A pályák a megszokottak voltak. A Szorospataki minőség szempontjából nem a legjobb, de igazi rallypálya. Kezdünk elszokni már a régi dolgoktól, akkoriban ilyen utak voltak, mára ezek kezdenek elöregedni. Tegnap volt egy árokjárásunk, ahonnan teli gázzal ki tudtunk jönni, de a jobb hátulján lett egy kis horpincs. Van egy jó kép is róla, három kerékkel a levegőben vagyunk. Folytatás a Mecseken, szervizeljük addig az autót és folytatjuk.
A Salgó Rally támogatói: Salgótarján Megyei Jogú Városa, a Tippmix, a CSABAcast és a Zöld Élet Szociális Szövetkezet.